Rackspace Joins Austin Green Business Leaders

Rackspace HQ

Service leader in cloud computing becomes founding and platinum member of city-backed initiative

AUSTIN, TX - August 13, 2012 - Rackspace Hosting®, the service leader in cloud computing, has been named a founding member of the new Austin, TX- based sustainability initiative, Austin Green Business Leaders, which supports local businesses and their pursuit of sustainability.

In addition to being a program founder, Rackspace also achieved a platinum rating, the highest and most prestigious rating Austin Green Business Leaders provides.

“Even as a global company, Rackspace and Rackers love to think locally.  This has been an incredible opportunity for the Rackspace Austin office to partner with the City of Austin.  We look forward to making our mark in the City of Austin just as we have in the City of San Antonio.” Bill Blackstone, Community Outreach Leader

About Rackspace

Rackspace® Hosting (NYSE: RAX) is the open cloud company, delivering open technologies and powering more than 180,000 customers worldwide.  Rackspace provides its renowned Fanatical Support® to customers across a broad portfolio of IT products, including Public and Private Cloud and Hybrid and Dedicated Hosting.  The company offers customers choice and flexibility, and helps them avoid vendor lock-in. Rackspace has been recognized by Bloomberg BusinessWeek as a Top 100 Performing Technology Company and is featured on Fortune’s list of 100 Best Companies to Work For. Rackspace was positioned in the Leaders Quadrant by Gartner Inc. in the “2011 Magic Quadrant for Managed Hosting.” Rackspace is headquartered in San Antonio with offices around the world. The company website can be found at www.rackspace.com.

Rackspace Technology es un experto en soluciones de nube múltiple. Combinamos nuestra experiencia con las tecnologías líderes del mundo, en aplicaciones, datos y seguridad, para ofrecer soluciones integrales. Contamos con una trayectoria comprobada de asesoramiento a clientes según sus desafíos comerciales, de diseño de soluciones que se escalan, de desarrollo y administración de esas soluciones y de optimización de beneficios para el futuro.

Como pioneros en los servicios de tecnología de nube múltiple a nivel mundial, ofrecemos capacidades innovadoras de la nube para ayudar a los clientes a desarrollar nuevas fuentes de ingresos, aumentar la eficacia y crear experiencias increíbles. Con el prestigio de ser reconocidos como el mejor lugar para trabajar año tras año, según Fortune, Forbes y Glassdoor, atraemos y desarrollamos talentos de clase mundial para ofrecer la mejor experiencia a nuestros clientes. Todo lo que hacemos está impregnado de nuestra obsesión por el éxito de nuestros clientes, nuestra Fanatical Experience™, para que puedan trabajar más rápido, de manera más inteligente y anticiparse a lo que viene.

Cambiar región:
United States/Spanish